Alexandra egy átlagos magyar lány. Azt az egy tényt kivéve, hogy ő az ország leggazdagabb emberének lánya. Évek óta nagy imádója a Száguldó cirkusznak, de futamot élőben csak egyszer látott. Aztán egy kérdés mindent megváltoztat. Alexa eljut álmai helyére és megváltoztatja a saját és mások életét is.

2013. április 21., vasárnap

19. fejezet

Sziasztok!

Régen voltam itt, de egyszerűen nincs ihletem. A legfontosabb történetszál megvan, de nehéz kidolgozni a részleteket. Ezt a fejezetet is nehéz volt megírni, remélem azért tetszeni fog.

Ebben a fejezetben csalódás csalódást követ, mert Alexa olyat tesz, amire senki nem gondolt...

Továbbra is várom a komikat!

Puszi
Krimi88(Kriszti)


Alexa, a pasifaló


Nagy szükségem volt most Felipére. Eléggé meglepődött, amikor meglátott. Láttam, ahogy végigmér és nyel egy nagyot. Nem törődtem semmivel csak hozzáléptem, átkaroltam a nyakát és megcsókoltam.
- Alexa - szakította meg a csókot - Mit művelsz? - kérdezte rekedtes hangon
- Szükségem van rád. Most nagyon nagy szükségem van arra, hogy velem legyél. El akarok felejteni mindent - mondtam majd folytattam a csókot és most már ő sem ellenkezett. Percekkel később már a szobában folytattuk amit a zuhanyzóban abbahagytunk.

Reggel kipihenten ébredtem mellettem életem szerelmével, aki még mindig aludt. Így lassan felkeltem és csendben kiosontam a szobából, hogy fel ne ébresszem. Lent a konyhában már lenn volt Adri is.
- Látom hosszú éjszakád volt - nevetett mikor meglátta a kócos fejem és az álmos szemeimet és persze a nagy vigyoromat - Na mesélj! Milyen volt?
- Mégis mit meséljek? - kérdeztem zavartan
- Ugyan! A pasid szobájából jössz ki kialvatlanul, kócosan és egy hatalmas vigyorral a képeden. Szerinted mit kéne mesélni? - nevetett
- Jól van, de ezt nehogy elmond anyának, mert kinyír engem is és Felipét is. - mosolyogtam -  Nem mondok részleteket, de most számomra is kiderült az a tény, hogy a latin pasik szenvedélyesek - vigyorogtam
- Hoppá! - nevetett majd komolyra váltott - És boldog vagy vele?
- Igen - nevettem - És te boldog vagy Nico mellett?
- Igen, de el kell mondanom valamit - mondta komolyan de a szeme csillogott
- Mit?
- Terhes vagyok - mondta
- Komolyan? - kérdeztem kikerekedett szemekkel - És Nico tudja már?
- Igen, tegnap este mondtam el neki és nagyon örült neki - mondta
- Akkor gratulálok - öleltem meg majd szép lassan mindenki felébredt és folytattuk az életünket. A fiúk elutaztak, Adri dolgozni ment én pedig suliba.
Az elkövetkezendő időszakban Péter egyfolytában zaklatott az ajánlataival, de nem érdekelt, pedig kellett volna.

Három hónappal később

Az utóbbi 3 hónapban minden úgy ment ahogy kellett. Nyár volt és sokat lógtam a barátaimmal és persze készültünk Adri és Nico esküvőjére, ami augusztusban a Magyar Nagydíj után esedékes. Sok időt töltöttem Brazíliában Felipével, de Péter egyfolytában zaklatott.
Gyorsan eljött a Német nagydíj, ahol Felipe zseniálisan versenyzett, vezette a versenyt Fer előtt, de Stefano és a csapat mindent tönkretett.
- Fernando gyorsabb nálad - hangzott Rob Smedley hangja Felipe rádiójában
Legszívesebben lerángattam volna a vezérlőfalról Stefanot mikor szemét módon vigyorgott amikor Felipe lelassított és elengedte Fernandot. Akkor eldöntöttem, hogy soha többé nem állok szóba a Ferrari dolgozóival. Odaléptem a Fernando győzelmét ünneplő Stefanohoz és felmondtam, majd mentem Fernando, Felipe és Sebi elé. Gratuláltam Sebnek, de Fernandonak és Felipének nem. Remélem ebből rájönnek, hogy rosszul döntöttek. Később Felipével sokat beszéltem erről és eldöntöttük, hogy folytatjuk tovább az életünket.

Egy héttel később jött a Magyar Nagydíj. Élvezettel vezettem körbe a pilótákat kis hazánkban. Szerdán gondoltam elmegyek egy kicsit vásárolni Budapestre. Már a belvárosban nézelődtem, amikor összetalálkoztam Péterrel
- Szia Alexa - lépett mellém
- Ugye tudod, hogy ez már zaklatás. Fel is jelenthetnélek - mondtam
- Tudom, hogy mostanában nagyon erőszakos voltam, de most már megértettem, hogy szerelmes vagy a barátodba és soha nem hagynád el főleg értem nem. Sajnálom, ha problémát okoztam - mondta
- Semmi baj - mondtam meglepetten
- Nem baj ha megölellek? - kérdezte én pedig beleegyezően bólintottam Erre ő megölelt, de amikor elhúzódott egyszerűen szájon csókolt. Azonnal ellöktem magamtól és pofon vágtam.
- Hogy képzelted ezt? - ordítottam vele az utca közepén
- Soha nem szabadulsz meg tőlem - mondta majd eltűnt
Dühösen rohantam haza. Nem szóltam senkinek főleg nem Felipének pedig ha elmondtam volna neki nem  történik meg mindaz ami ezután történt.

Csütörtökön reggel az újságok címlapján saját magamat pillantottam meg.

Csalfa Alexa!



Lebukott a magyar milliárdos örökösnő! Tegnap lapunk fotósa egy igen intim pillanatban örökítette meg a Toro Rosso Ferrari magyar társtulajdonosnőjét. Pataki Alexandrát egy csók közben kapták lencsevégre azonban a képeken nem a párja Felipe Massa szerepel, hanem egy magyar milliomos Szabó Péter. Ezek szerint vége Alexa és Massa kapcsolatának? Vagy Alexa párja távollétében félrelépett? Erről még egyik fél sem nyilatkozott, de az biztos, hogy Alexa most nagy bajban van.



A cikk írójának milyen igaza van. Tényleg nagyon nagy bajban vagyok. El sem hiszem, hogy valaki lefényképezett minket. Biztos vagyok benne, hogy ez is Péter mesterkedéseinek egyike. Azonnal hívtam Felipét, de nem vette fel. Rohantam ki a pályára, hogy beszéljek vele, de már a bejáratnál megrohamoztak az újságírók. Alig tudtam átjutni rajtuk. Mikor a Ferrari boxhoz értem láttam az arcokat. Mindenki dühösen nézett rám. Mikor beléptem megláttam Felipét Péterrel. Felipe gyilkos tekintettel nézett rám, Péter pedig vigyorgott.
- Mit keresel itt te szemét? - ordítottam rá Péterre
- Csak elmondtam a pasidnak, illetve az expasidnak, hogy egy hónapja viszonyunk van - vigyorgott - De most megyek is - mondta majd elhagyta a boxot
- Szívem, hazudik. Ez a szemétláda csak a családom vagyonát akarja. Kérlek higgy nekem - könyörögtem sírva
- Tudod Alexandra a képek nem hazudnak. Sajnálom, hogy voltam olyan hülye, hogy elhittem, hogy egy ilyen kis csitri komoly kapcsolatra vágyik. Neked csak a hírnév kellett, amit Sebastian majd általam meg is kaptál. Gratulálok! Nagyon jó színésznő vagy. Elhitetted mindenkivel, hogy te egy kedves lány vagy, aki segít mindenkinek. Tökéletesen játszottad a szerelmes nőt is. Gratulálok! Mind bedőltünk neked - mondta majd elhagyta a boxot. Utána akartam menni, de nem engedtek. Úgy döntöttem, hogy jobb ha távol maradok most az egész forma 1-től amíg lecsitul ez az egész botrány. Várok, amíg Felipe is egy kicsit megnyugszik és akkor megmagyarázhatom neki, de tudom, hogy nem lesz könnyű. Elvesztette a bizalmát bennem és nem lesz könnyű visszaszereznem azt.
 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a rész :) Hihetetlenül jó volt ...Már nagyon várom a folytatást...Remélem amint tudsz sietsz vele :)

    Puszii:
    Vivii*-*-_^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszett :) csak túl rövid volt.. várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  3. Szia(:

    Mikor lesz a következő rész?
    Nagyon várom(:
    Kérlek siess vele. Ha gondolod akkor linkcserézhetnénk(: Blogom: http://webbervettel-redbullracing.blogspot.hu/

    Várom a folytatást

    VálaszTörlés